Przejdź do głównej zawartości

Czy każdy potrzebuje Lightrooma?

Zazwyczaj hasło "Photoshop" kojarzy się tylko z tym, ile się płaci za miesiąc, bądź z czymś raczej nieosiągalnym. Ale jak to samo słowo powie się komuś z branży fotograficznej, bądź po prostu multimedialnej powiedzą, że z przeróbką zdjęć.
Lecz raczej nie wszystkich początkujących stać na tego typu program, więc pada pytanie - czego używać?
Przez długi czas nie posiadałam Lightrooma i korzystałam po prostu z aplikacji na telefon, co robię do dzisiaj. Szczerze, zdjęcie bez filtrów lub delikatnej obróbki wydaje mi się nudne. Od zawsze lubiłam urozmaicać, usuwać lub delikatnie podkręcić swoje zdjęcia, aby wykształcić swój własny charakterystyczny styl. W tym poście pokaże, że nie potrzeba posiadać zbytnio skomplikowanych programów do fotografii.'

To jest oryginalne i nietknięte

A to efekt końcowy mojej pracy



Obrobiłam wszystko w dwóch krokach, do pierwszego nałożenia filtru - użyłam aplikacji VSCO cam, na drugim etapie za pomocą aplikacji Lens Distorstions dodałam efekt świecącego światła





Przy forografii z samochodem, również użylam Lens D 


Lightroom przydał się jedynie przy portrecie, gdzie poprawiłam cienie i światło - i to tyle mojej pracy w fotografie

Komentarze