Przejdź do głównej zawartości

WSZYSTKO OD POCZĄTKU

Trochę mnie tu nie było, ale ostatnio zajęłam się rozwojem osobistym i z tym właśnie zaczynam od nowa tego jakże wspaniałego bloga. Od kilku lat jedno zajęcie szczególnie przykuło moją uwagę i to właśnie na niej teraz skupiam swoją przyszłość.
Więc jest to fotografia. W sumie rzadkie zainteresowanie wśród młodzieży, ale no cóż. Od małego w sumie zawsze mnie coś interesowało w tym cykaniu zdjęć. Kiedy dostałam swój pierwszy aparat, nie był on wysokich lotów sprzętem, był po prostu cyfrówką. Jakoś bez statywu i dobrego obiektywu opanowałam przycisk robienia zdjęć i spodobało mi się.
Teraz nareszcie posiadam jakieś pojęcie o przysłonie, trybach i obiektywach. Zebrałam się na kupienie lustrzanki i statywu, więc z logicznego punktu widzenia moje zdjęcia są lepiej dopracowane, oświetlone. Również opanowałam działanie Lightrooma, więc jakieś postępy są...chyba. To na razie tyle odezwę się jutro czy tam kiedyś . Wklejam wam kilka moich zdjęć, które zrobiłam niedawno.



Komentarze

Prześlij komentarz